Opatření - COVID-19 - uzavření kanceláře úřadu OHK Znojmo pro veřejnost
O případném prodloužení Vás budeme včas informovat.
Vyřizování vývozních dokumentů – certifikátů o původu zboží a karnetů ATA bude probíhat vnásledujícím režimu:
Dokumenty, které jste dosud posílali e-mailem, nadále takto zasílejte a doplňte termín, kdy doklady potřebujetemít zpět, zda se jedná o urgentní nebo normální ověření.
Dokumenty, které přinesete osobně (opět s označením termínu, kdy potřebujete mít dokumenty vyřízené),vkládejte do sběrného boxu umístěnéhona chodbě před kancelářemi OHK Znojmo pouze ve dnech:
úterý, středa, pátek od 8,30 –12,00
o ověřených dokladech Vás budeme informovat a budou pro Vás připraveny kvyzvednutí v druhém označeném boxu v uvedených dnech.
Vpřípadě potřeby jsme Vám k dispozici na níže uvedených kontaktech.
Děkujeme za pochopení a věříme, že společně se nám situaci podaří co nejdříve zvládnout.
Marie Jílková, ředitelka úřadu OHK Znojmo mob.: 604 333 915
Markéta Sklenářová, asistentka ředitelky úřadu mob.: 722 464706
Ve Znojmě dne 16. 3. 2020