Opatření - COVID-19 - uzavření kanceláře úřadu OHK Znojmo pro veřejnost

Opatření - COVID-19 - uzavření kanceláře úřadu OHK Znojmo pro veřejnost

O případném prodloužení Vás budeme včas informovat.

Vyřizování vývozních dokumentů – certifikátů o původu zboží a karnetů ATA bude probíhat vnásledujícím režimu:

Dokumenty, které jste dosud posílali e-mailem, nadále takto zasílejte a doplňte termín, kdy doklady potřebujetemít zpět, zda se jedná o urgentní nebo normální ověření.

Dokumenty, které přinesete osobně (opět s označením termínu, kdy potřebujete mít dokumenty vyřízené),vkládejte do sběrného boxu umístěnéhona chodbě před kancelářemi OHK Znojmo pouze ve dnech:

úterý, středa, pátek od 8,30 –12,00

o ověřených dokladech Vás budeme informovat a budou pro Vás připraveny kvyzvednutí v druhém označeném boxu v uvedených dnech.

Vpřípadě potřeby jsme Vám k dispozici na níže uvedených kontaktech.

Děkujeme za pochopení a věříme, že společně se nám situaci podaří co nejdříve zvládnout.

Marie Jílková, ředitelka úřadu OHK Znojmo mob.: 604 333 915

Markéta Sklenářová, asistentka ředitelky úřadu mob.: 722 464706

Ve Znojmě dne 16. 3. 2020